FAQ

Q: Ik heb een Pcard+ Private Plus / Business , hoe kan ik mijn transacties opvolgen?

Begeef u op uw rekening

Klik vervolgens op “Ik betaal per factuur”.

Voer vervolgens uw klantnummer die vermeld wordt op uw factuur (start met 00022 of CC000) en uw Pcard-nummer of uw factuurnummer in.

Q: Hoe kan ik mijn nummerplaatherkenning koppelen of beheren?

Ga naar www.parkingmadeeasy.be 

U hebt de 19 cijfers van uw Pcard+ nodig en de laatste 4 tekens van het serienummer op de achterkant van de kaart. 

Q: Wat is het verschil tussen de Private , Private Plus of Business formule?

1. Private is voor privé gebruik gelinkt aan uw krediet kaart. Elke transactie zal van uw krediet kaart gedebiteerd worden. Met dit contract heeft u recht op 1 kaart. 

2. Private Plus is ook voor privé gebruik. Uw transacties worden maandelijks gefactureerd. U kunt deze per overschrijving of per domiciliëring betalen. Dit contract geeft u de mogelijkheid tot 5 kaarten te verkrijgen. 

3. Business is voor professioneel gebruik. Uw transacties worden maandelijks gefactureerd mits BTW nummer. Dit contract heeft geen beperking op het aantal kaarten. 

Q: Ik heb een Pcard+ Private, hoe kan ik mijn transacties opvolgen?

Dit kan u via de pagina https://pcard.be/nl/my-account

Klik dan op  "Ik betaal met een creditcard"

Als u al een wachtwoord heeft aangemaakt, vul dan uw e-mailadres en wachtwoord in, anders klikt u op "log nog een laatste keer in met uw contractnummer" en volg de instructies met uw contractnummer en uw pcardnummer.

Q: Hoe een Pcard+ aanschaffen en welke voordelen biedt ze?

Elke aanvraag gebeurt via: www.pcard.be

De voordelen van de Pcard+ :

  1. Gebruikseenvoud
    1. Niet langer nodig langs de kassa'te gaan
    2. Geen cash geld meer nodig
    3. Geen bewijsstukken meer nodig
  2. Tidjwinst
    1. Vlotte toegang tot alle Interparkings van België
    2. Vereenvoudigde administratie voor ondernemingen
  3. Voordelig
    1. ​Recuperatie btw (contract Private Plus of Business, indien van toepassing)
    2. Promoties (-10%) in bepaalde parkings
Q: Hoe kan ik mij inloggen op mijn account?

Surf naar uw “Mijn rekening” pagina en selecteer uw betaalmethode.

 

1. Als u een pcard+ Privé aan uw creditcard hebt gekoppeld, klik dan op ° Ik betaal met een creditcard

Als u al een wachtwoord heeft aangemaakt, vul dan uw e-mailadres en wachtwoord in, anders klikt u op "log nog een laatste keer in met uw contractnummer".

en volg de instructies met uw contractnummer en uw creditcardnummer.

 

2.  Als u een Pcard+ Private PLUS of business heeft klik dan op ° Ik betaal met een factuur

Voer vervolgens uw klantnummer en uw Pcard-nummer of uw factuurnummer in.

 

Q: Hoe kan ik de gegevens van de creditcard wijzigen?

Surf rechtstreeks naar “Mijn rekening” pagina. 
Klik op : "Ik betaal per kredietkaart".

Indien u reeds een wachtwoord heeft, voer dan uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op “Inloggen”.  

Als u geen wachtwoord hebt, klik dan op "Log nog een laatste keer in met uw contractnummer" en volg de instructies met uw contractnummer en uw kaartnummer.

Op de pagina 'Wijzig mijn bankgegevens' voert u uw nieuwe gegevens in.

Als u hulp nodig heeft, volg zeker de begeleinde video.

Q: Wat is het verschil tussen de blauwe Pcard+ en de rode Pcard+?

Er zijn er geen. Het gaat om twee identieke kaarten. Als partners, Brussels Airport en Interparking lanceerde deze aangepaste versie met de kleuren van de luchthaven. Beide kaarten bieden dezelfde voordelen: In de parkings op de luchthaven of in de 10 parkings van België Interparking). Dezelfde kaart en twee verschillende kleuren.

Q: Hoe werkt het avondtarief precies?

Als houder van een Pcard+ hebt u recht op een avondtarief in de meeste parkings van Interparking. U vindt de volledige lijst van deelnemende parkings hier.
Om recht te hebben op het avondtarief, hoeft u als houder van een Pcard+ niets speciaals te doen. Ongeacht wanneer u binnenrijdt, zal u voor uw parkeerverblijf 's avonds nooit meer betalen dan het avondtarief (tussen 2.25€ en 5€). U vindt de uren waarop het avondtarief van toepassing is en de precieze prijzen van deze avondtarieven in de detailpagina's van de parkings hier.

Q: Ik heb twee kaarten: een met mijn abonnement voor een parking van Interparking, en een met mijn Pcard (Private,Private Plus or Business). Wat moet ik doen?

U kunt in iedere parking vragen dat men van deze twee kaarten slechts een maakt. Contacteer ons personeel ter plaatse, of alternatief kunt u ons contacteren via onze contactpagina

Q: Ik heb een abonnement op mijn Pcard+ - hoe werkt dit precies?

Uw abonnement geeft u toegang tot een of meerdere parkings voor een vaste prijs. Indien u een van deze parkings bezoekt, zal u uiteraard geen transactie betalen. Indien u met uw Pcard+ in een parking gaat waar u geen abonnement heeft, betaalt u het tarief dat aangeduid staat aan de ingang van de parking, min alle kortingen die via uw Pcard+ van toepassing zijn.

Q: Ik heb een Private Plus of Business contract: wat moet ik doen om een extra kaart te krijgen?

Iedere aanvraag voor een bijkomende Pcard moet worden ingediend via een ingevulde en ondertekende "gebruikersfiche". Die is verkrijgbaar bij: pcard@servipark.com. Vergeet niet uw klantnr. en contractnr. te vermelden.

Q: Hoe kan ik mijn transacties opvolgen ?

Via de pagina mijn rekening kunt u al uw transacties opvolgen. Vul uw contractnummer en paswoord in. Onder "mijn rekening" vindt u alle transacties en kortingen. Transacties kunnen ook gedownload worden in csv formaat.

Q: In welke parkings heb ik recht op kortings?

Alle informatie over onze promoties en de parkings waar ze gelden, vindt u hier.

Servipark

Een Interparking-onderneming

Brederodestraat , 9

1000 - Brussel

maandag - donderdag: 8:30 tot 17:00
vrijdag: 8:30 tot 16:30